lørdag 25. februar 2012

Flere alt-mulig-poser

Det fantastisk flotte været på søndag inspirerte til et mer sommerlig eller kanskje vårlig stoffvalg til disse posene. Disse hadde jeg tenkt skulle pryde nattbordshyllen til noen gjestesenger på hytta, til mobillader, briller, klokke, telefon eller tenner - alt etter hva gjesten ønsker å legge fra seg. MEN..da jeg tok dem med på jobben for å vise dem til en syglad kollega svinset det en annen kollega forbi - og vips var den rosa og lyseblå "borte"..så da får jeg vel bare lage flere! Disse småposene er kjekke til litt av hvert, alt fra telys-lager, bomull på badet, nøkler og ID-kort på kommoden, mobilladere i stuen, fyrstikkesker på hytta, kun fantasien setter grenser.


1 kommentar:

sjoko sa...

Hvor er de lekre - skjønner godt de ble solgt som varmt brød....
Jeg har tre små hyller på badet med sådanne poser, tror jeg har fått oppskriften av deg, og jeg er såååå fornøyd med de.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...