lørdag 18. februar 2012

En tålmodighetsprøve..men veldig fornøyd!!

Jeg har samlet mot en stund for å gå løs på denne lille veska. Jeg hadde lest på andre blogger om et strevsomt prosjekt som medførte en del omsøm og spretting før man lyktes. Jeg tror jeg fant årsaken til slutt - trikset så ut til å være å få skrevet ut mønster i korrekt størrelse - mange forsøk på å gjøre det som beskrevet i mønsteret endte med mønster i ulike størrelser. Etter å ha vært i kontakt med designeren (Napkitten) kunne jeg velge den utskriften som var korrekt med mønsterdeler som hadde riktig størrelse i forhold til hverandre. Likevel var det smått og tykt og vrient av og til - men veldig gøy når den ble ferdig! Eller ferdig og ferdig...det mangler enda å skjule sømrommet inni med lukkekant..jada jeg skal gjøre det!! Veska har to rom med glidelås og en ytterlomme med klaff. Passer perfekt til mobiltelefon med lader og ørepropper!


1 kommentar:

Anne Lise sa...

Denne var skikkelig fin. Har mønsteret jeg også, men ennå ikke kommet igang. Flott med tips om å passe på lik størrelse på alle deler. Jeg SKAL få sydd den en dag.....:-) Ha en fortsatt fin helg og hyggelig at du har lagt deg til som følger hos meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...