tirsdag 29. desember 2015

Hipster eller Cross body veske til meg selv!

Det blir ofte til at ting som lages blir gitt bort eller solgt, og det er ikke så ofte jeg lager ting til meg selv. I høst bestemte jeg meg for å lage en liten veske bare til meg. Jeg savner ofte en liten veske til bare telefon og penger/kort og det finnes mange slike vesker man kan lage på broderimaskinen. En av dem som jeg hadde lyst til å lage kommer fra Embroidery Garden og heter 2 Zipper Purse. Den har to glidelåslommer og en åpen lomme bak. Har du broderimaskin MÅ du bare prøve å lage en eller annen glidelåspung eller glidelåsveske - veldig fascinerende måte å lage broderidesign på og resultatet liksom MÅ bli pent om du følger instruksjonene og legger riktig stoffbit på riktig sted til riktig tid. Det er ikke noe hokus pokus å sy en slik veske manuelt heller - men veldig moro når broderimaskinen gjør det!

Størrelsen er fin - passe til telefon eller pass på reise kanskje? Den lille lommen foran går det betalingskort eller sertifikat i.




2 kommentarer:

Immi sa...

Vilken trevlig väska och bara till att sy direkt i maskinen, smart! Vill också passa på att tacka för din kommentar om min julkudde och vilken fin blogg du har...här finns massor att läsa.. / Immi

LeKaQuilt sa...

Super lekker !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...