mandag 19. mai 2014

Broderi på ruskinn/alcantara

For en tid tilbake kjøpte jeg ruskinn (eller Alcantara som noen også kaller det) og siden ble det bare liggende for jeg visste ikke helt hva hvordan jeg ville bruke det. Men så kom ideen - det har blitt mye småsaker med glidelås de siste par årene hos meg så hvorfor ikke?? Jeg fikk forespørsel om å lage en sminkepung og et pennal med brodert navn og motiv på og da kom ruskinnet frem igjen!

Det lot seg fint brodere og var lett å sy i - det finnes flere varianter av dette kunstskinnet, mitt var ganske stivt og ble bare foret, ikke noe vatt i disse her og fasongen holdt seg fint. Jeg var redd det ville bli for klumpete med vatt, men det skal også prøves en gang jeg får tid.



2 kommentarer:

Dollandesign sa...

Jag tycker att båda Dina toalettväskor var stiliga!

Dollandesign

eva sa...

Åhh, vad snygga väskor du har gjort! Läcker idé med alcantara som material!
Kramisar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...