mandag 2. februar 2015

Hvor ble 2014 av?

Er det et alderdomstegn at et helt år forsvinner som dugg for solen? Jeg som skulle blogge så jevnt og trutt i 2014? 2 innlegg var alt det ble? Tidenes "årsverste" i min blogghistorie i alle fall...

Så er det et nytt år - og er det noen grunn til at det skal bli annerledes?
Tja kanskje?

1) Begge barna har flyttet hjemmefra - det skal vel gi uante mengder fritid tilbake skal det ikke??
2) Jeg har kjøpt meg ny sy- og broderimaskin:



Det er en Pfaff Creative 4.5 og så langt er jeg svært fornøyd med den. Største ramme helt broderi er 200*360 mm og for delt broderi hvor ramma snus er størrelsen 350*360 mm. Selv om det ikke har blitt noe blogginnlegg har jeg fått sydd litt - og ikke uventet kanskje har det blitt mye småsaker med glidelås og eller maskinbroderi - det ser ut til å være krevende å komme ut av denne stimen og tilbake til lappeteknikk og quilting igjen?



Denne gangen skal jeg ikke love noe som helst, men jeg "har trua" denne gangen på at det blir både mer sying og blogging dette året sammenlignet med det forrige! Velkommen tilbake!

2 kommentarer:

eva sa...

Ja, det var roligt att höra - blogga mera - för du gör så fina saker så det blir kul att få se!
Kramisar

Unknown sa...

Ser at du lager mye fint! Ikke alltid like lett å få tid til blogging, i tillegg til alt annet. Ukene går så kjempefort. Gratulerer med ny maskin. Det er kjempekjekt med broderimaskin.Jeg har min tredje nå, en Janome Horizon. Den første var en Pfaff 7570, og den har jeg enda. Lykke til med broderi og blogging. Kos deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...