søndag 6. januar 2013

Gode og kloke kolleger!!

I fjor sommer skiftet jeg jobb og fikk en fantastisk klok avskjedspresang av mine kolleger på den gamle jobben - et solid gavekort på Kathrines Quilte Stue. Jeg ruget vel og lenge på dette før jeg rett før jul bestemte meg for å sprette hull på det - eller rettere sagt kvitte meg med det!

Det første jeg møtte i butikken i tillegg til en blid og hyggelig dame som var på jobb den dagen var disse stoffene i flanell:


Det var utrolig mye flotte stoffer i butikken men jeg kom hele tiden tilbake til disse og drømmen om en gang å sy et sllumreteppe i flanell og med ullvatt i "stars and stripes style" våknet ordentlig til liv igjen. Uansett hvilke andre lekre stoffer jeg så på var det disse som ropte til meg hele tiden. Men nå får de ligge mens utfordringen fra LeKaQuilt ligger og venter. Men som jeg gleder meg til å starte på dette prosjektet..

4 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Nam nam nam, nam nam nam nam, nam nam nam...... :o)

LeKaQuilt sa...

Fantastiske kolegaer!

InGa sa...

Det er ikke fritt for at jeg kjenner meg igjen. :-) Lykke til med dine UFO's. Jeg har noen underlegg og en stoor quilt som venter. (utålmodig)
Takk for at du er ny fölger av min blogg.

Astrid sa...

Såååå lekre stoffer! Ikke rart du klør i fingrene etter å starte det prosjektet! Lykke til! Her går det i UFO'er... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...