søndag 13. mai 2012

Yr vårglede og inspirasjon fra Timotei sin blogg

En god dose inspirasjon fra Timotei sine mobiletui og en dose yr vårglede over å ha fått tilbake Pfaffen min,har resultert i en variant av Timotei sitt mobiletui i dag. Jeg hadde lyst til å quilte mobiletuiet og har stingsatt et quiltemønster som jeg har testet i dag. Sånn må det bli det når man ikke kan frihåndsquilte slike motiv selv!

Selv om jeg har hatt lånemaskin som broderer mens min har vært til reparasjon var det jammen godt å få tilbake sin egen maskin - når krysser jeg fingrene for at riktige og nødvendige deler er skiftet og at trådklipp og spolehus oppfører seg pent!

3 kommentarer:

RyumQuilt sa...

Disse har jeg også sydd mange av. Supert mønster. Du har brukt flotte stoffer på dine :-)

LeKaQuilt sa...

Nææææ, så kult! Du er nå bare helt rå! Flinke pia :o)

Timotei sa...

Så fin den ble og så artig at du ville bruke min syveiledning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...