lørdag 9. januar 2010

Ingen sying denne helgen...

Det blir dessverre ingen sying denne helgen - jeg har gjort en tabbe. Jeg trodde trener-kurs nivå 1 i volleyball var et fysisk uskyldig teorikurs. For en gal bedømning. Etter 8 interessante men fysisk grusomme timer på første dag kan jeg ikke røre en muskel i kroppen uten at det gjør vondt over alt. Hvordan kunne jeg være så dum å utsette meg for dette? Og det er nye 8 timer i morgen. Skulle ønske jeg heller kunne sitte helt stille ved symaskinen. Symaskin ja - jeg er veldig fornøyd med symaskinen min - en Pfaff 2170. Det er min 3. Pfaff, den første var en 1467, deretter en 7570, min første broderimaskin og nå 2170:
nå står den og roper...og får ingen svar stakkar..

3 kommentarer:

tubakk sa...

Heldig er du som iallfall har en symaskin som står og venter. Jeg er helt uten, og lider under det. Håper det snart ordner seg....Lykke til med trenerkurset.

LeKaQuilt sa...

Å så fin symaskin du har, men virkelig trist at den bare står der og samler støøøøøv...... ert ert :o)))

Tone Yvonne sa...

Hei og velkommen til blogland :O) Du klarer deg jo strålende!!!
Måtte jo bare komme innom når LeKa gjorde så god reklame!!!

Ha en rikitg fin uke :O)

klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...