torsdag 17. mai 2012

Sand og mobiltelefoner går dårlig..

Med to døtre som ivrige sandvolleyballspillere er det mye sand i omløp..også i bager, lommer, vesker..(for ikke å snakke om biler og vaskemaskiner)..og dette er en konstant trussel for jentenes mobiltelefoner - så fikk mor en ide..(pussig at den også gav mor en sjanse til å sy noe for å løse problemet???). Et mobiletui med gjennomsiktig plast og glidelåslukning på ene siden og en åpen lomme på baksiden (til f.eks ørepropper). Om den ikke er 100% sandtett så gir den nokså god beskyttelse! Det er faktisk mulig å betjene skjermen gjennom plasten - og så er det jo mulig å sjekke om det er noe nye meldinger bare ved å ta en kikk på veska uten å måtte ta ut telefonen - en kritisk suksessfaktor for tenåringer er jeg redd!! Denne har faktisk nå vært i bruk og eneste som i følge datteren mim kunne vært enda bedre var en åpning/vindu så man kunne ta bilder også uten å ta telefonen ut av veska..vel, det er jeg usikker på om jeg har tenkt å lage faktisk...
Jeg ønsker dere en fortsatt fin 17.mai - og langhelg for dere som har fri i morgen - jeg jobber siste innspurt før jobbskifte etter mai :-)

1 kommentar:

LeKaQuilt sa...

Ikke bare er den kjempe fin, den er også kjempe smart! Lekkre stoffer :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...