mandag 12. mars 2012

Nå synes jeg verden er urettferdig...

Etter å ha ventet i 2 måneder på at broderimaskinen skulle vende hjem fra sykehusoppholdet sitt, var lykken stor forrige fredag da den endelig kom hjem - enda større var fortvilelsen i går da samme feil dukket opp igjen. Trådkutteren fusker og det kommer forferdelige lyder fra spolehuset - og griperen (?) løsner. Tilbake på verkstedet igjen...nå som moroa endelig hadde begynt. Dersom der er noen Pfaff-eiere der ute som har gode råd å gi så er jeg takknemlig! Det er enda litt igjen av garantitiden heldigvis. Ikke vet jeg hvor feilen ligger men nå håper jeg Pfaff-verkstedet tar ansvar og bytter de deler som er nødvendig for å rette feilen for godt.

3 kommentarer:

margrethe.jaastad@live.no sa...

HEI
sYNES VIRKELIG SYND PÅ DEG!Av og til kan en lure på hva verkstadene gjør,åpner skrur igjen,og bruker ufattelig lang tid!Derfor har eg litt angst for utstyr som er for mye datautstyrt,går fort sundt.Har en JVC kasettspiller eg kjøpte da eg var 12år,virker enda så mye den har spilt.Forlang ny symaskin,skal virke lenger enn det du har brukt den,før den må til reparasjon.
Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

Sissel`s syglede sa...

Det er ikke gøy når symaskina ikke virker. Men husk en ting, hvis maskina må rep 3 ganger har dukrav på å heve kjøpet eller få ny maskin. Har du sjekket at den er gjort skikkelig ren?? Kan høres ut som om noe rusk/tråd ligger og spærrer for kutteren. Spolehuset regner jeg med at de har gitt en omgang med olje. Kan være greit å sjekke. Ønsker deg lykke til og stå på krava hvis det ikke funker.
ha en finfin tirsdag:-)

Margit sa...

Håpar det ordnar seg fort .. XXX ... med nye deler eller ny maskin- det er derfor eg tenker å kjøpe maskin nr to... ikkje mykje moro når symaskina ikkje virker

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...